Níže naleznete základní informace o způsobu a možnostech nákupu, poučení o právu na odstoupení od smlouvy a obecná poučení k uplatnění reklamace.
Základní informace o nákupu:
- V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit".
- Produkt se přesune do košíku.
- Zde zvolte způsob dodání a způsob platby.
- V následujicím kroku vyplňte údaje, na jaké má být zásilka doručena.
- Dokončete objednávku.
Zákazník
Máte dvě možnosti nakupování - nakoupit bez registrace jako neregistrovaný zákazník nebo se zaregistrovat do našeho systému a stát se registrovaným zákazníkem (viz. menu Přihlášení / Nová registrace vpravo nahoře) a mít tak přehled o svých nákupech / objednávkách a bez nutnosti opakovaného vyplňování dodacích a kontaktních údajů při každé objednávce. Jako registrovaný zákazník máte u nás vytvořený uživatelský účet s Vaším jménem a přihlašovacím heslem. Osobní údaje včetně hesla atd. takto vložené do naší databáze lze kdykoliv změnit. Můžete se také kdykoliv odhlásit (odkaz odhlásit). Samozřejmostí je také možnost doručení na jinou adresu, stačí zaškrtnout políčko „Doručit na jinou adresu“ a vyplnit potřebné údaje.
Menu
Prostřednictvím menu v levé části stránky se dostanete do jednotlivých oddělení obchodu.
Oddělení
Zboží je řazeno do kategorií. Tyto kategorie mohou mít podkategorie a oddělení. Po kliknutí na danou kategorii se dostanete k nabídce zboží. Zboží může být zobrazeno na více stránkách.
Nabídka zboží
Pokud kliknete na některý z názvů kategorií nebo si necháte vyhledat položku, která Vás zajímá, Váš prohlížeč Vám nabídne přehled zboží. Každá položka tohoto přehledu obsahuje nejenom název zboží, ale i jeho cenu (včetně případné slevy). Po kliknutí na zboží, jej můžete vložit do Vašeho elektronického košíku. Případně, pokud je již v košíku vložené, lze jej samozřejmě opět vyjmout. Jakmile kliknete na název zboží, prohlížeč Vám nabídne samostatnou stránku zboží. Tato stránka kromě názvu, ceny i případné slevy obsahuje také podrobný popis výrobku včetně jeho obrázků. I z této stránky máte možnost vložit zboží do košíku.
Vyhledávání
V horní části obrazovky vpravo najdete vysouvací políčko pro vyhledávání (lupa). Stačí, když do něho zadáte název hledaného zboží, případně jeho část. Poté co stisknete klávesu Enter, nebo kliknete na ikonu lupy "Hledat", bude prohledána naše databáze a prohlížeč Vám nabídne přehled zboží, které odpovídá Vámi zadané podmínce.
Košík
Do elektronického virtuálního košíku můžete vkládat zboží kliknutím na ikonu koupit v boxu nebo detailu zboží. U vložených položek zboží máte možnost měnit jeho množství nebo jej naopak odstraňovat z košíku. Můžete pokračovat v nákupu přidáváním dalších položek nebo přejít k dokončení objednávky.
Košík (pokladna) je v našem internetovém obchodě rozdělen do 4 kroků.
1. Košík - 2. Dodací údaje - 3. Souhrn - 4. Dokončeno
1. Košík
- slouží k editaci množství / počtu položek zboží (vložením číslovky do okénka množství), zboží můžete případně i odstranit z košíku (ikona červeného křížku) - změny se projeví po aktualizaci kliknutím na ikonu dvou šipek v kruhu, dále pak zvolíte způsob dopravy a způsob platby (Při nákupu v hodnotě nad 2.000,- kč je poštovné automaticky ZDARMA!), máte možnost Pokračovat v nákupu (vlevo) nebo pokračovat v dokončení objednávky kliknutím na OBJEDNAT
2. Dodací údaje
- vyplníte potřebné dodací a kontaktní údaje (povinná pole jsou označeny hvězdičkou)
3. Souhrn
- zde máte poslední možnost kontroly objednaného zboží a doručovacích i platebních údajů, po odsouhlasení (kliknutím na okénko vlevo) obchodních podmínek, potvrdíte objednávku kliknutím na: ODESLAT OBJEDNÁVKU
4. Dokončeno
- potvrzení a rekapitulace odeslané objednávky
Platbu je možné realizovat převodem na účet u Fio banka, a.s., číslo účtu: 2101178106 / 2010
Pokud máte jakýkoli problém při nakupování, neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám pomůžeme.
Poučení o právu na odstoupení od smlouvy
1. Právo odstoupit od smlouvy
1.1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.
1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy a v případě uzavření kupní smlouvy kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.
1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost Birida s.r.o., se sídlem Komenského 104, 512 63 Rovensko p. Tr., identifikační číslo: 056 59 566, formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo faxem). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.
1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
2. Důsledky odstoupení od smlouvy
2.1 Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.
2.2 Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
2.3 Pokud jste požádal(a), aby poskytování služeb začalo během lhůty pro odstoupení od smlouvy, zaplatíte nám částku úměrnou rozsahu poskytnutých služeb do doby, kdy jste nás informoval(a) o odstoupení od smlouvy, a to v porovnání s celkovým rozsahem služeb stanoveným ve smlouvě.
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace. Vzorový formulář pro uplatnění reklamace zde.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.